Annelie

Friday, March 24, 2006

Riaan Cruywagen

Ok, dit embarass my om hierdie te plaas - elke tweede blog het 'n posting oor hierdie man, maar ek moet eenvoudig die geleentheid vier noudat iemand (uiteindelik) vir Chuck Norris vervang het...en dan moet ek natuurlik 'n paar van die grappies ook insluit. Dis van die min goed wat my actually kon opcheer hierdie afgelope paar (besige) dae...en dis fokken hilarious :-)

Riaan Cruywagen knows the news before it happens.

Riaan Cruywagen never has his back to you, in fact, Riaan has no back.

Riaan Cruywagen had a telekinetic showdown with Johan Stemmet. After draining all of Stemmet's powers and rendering him severely retarded, he created Noot vir Noot and made Stemmet the host. (Asof niemand vermoed het Johan is 'n spesiale kind nie - "kyk hoe kyk sy vir my"...)

Some people believe Riaan Cruywagen wears a toupée - he has, in fact, one perfect hair. The one that covers his entire head - giving it that, 'not quite real' look.

If Riaan Cruywagen does not read it out on the 8 o'clock news, it never happened.

Amen...

1 Comments:

Blogger Appel said...

Gaan kyk na www.joernaal.blogspot.com se video van Riaan en 'n ander legende.

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home