Annelie

Tuesday, June 13, 2006

The divine secrets of the Maré sisterhood

5 Comments:

Blogger Appel said...

Hallo Minette

12:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hello Mnr de Appel. Hoekom los jy nie kommentaar oor Freek nie? Ek het gedink jy sou iets te se he? Is jy besig om dit eg te hou?

8:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dis my doedies daai!!!!

My hart voel sommer so lekker warm om julle drie so te sien...

(Was nie gisteraand al op jou blog nie, om een of ander rede? )

8:53 PM  
Blogger Appel said...

Hallo tannie. Ek herken daai uitspraak, dit kom van Fanus Rauchtenbach se Staal Burger. Een van die karakters het altyd gese "Dis my doedie daai".

Mineut ek hou dit eg voorwaar

12:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jy's "spot on", Appel. Dit was Staal Burger self, al 40 jaar gelede, oor die RADIO. So 'n lui stem, met sy eie unieke intonasie. DIT was nou cool in die 60's.

2:56 PM  

Post a Comment

<< Home