Annelie

Tuesday, April 18, 2006

Net in Amerika (hoop ek)

Ek moes lag hiervoor - ek het 'n paar dae terug hierdie storie gelees by die New York Times Online...granted, dit was onder plaaslike nuus, maar dit is net baie meer gemeenskapskoerant-erig as wat ek ooit gedink het die Times kan wees. Vir die van julle wat te lui is om die storie te gaan lees: dit gaan oor 'n kat wat in die pype onder 'n deli vasgevang was vir soos drie dae of iets belagliks. Hy't klaarblyklik oorleef van creepy critters en nattigheid in die pype (ew)...


Wat ek meer snaaks vind as enigiets anders is egter hierdie foto. Daar's twee news-crews in een shot (en dalk selfs meer buite die frame) - seriously, vir 'n kat wat anyway fine aan die anderkant van hierdie drama uitgekom het...soos daai famous Roger Whittaker-liedjie ook benadruk: WHY?

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

the cat was drawing attention across the country and even abroad... yeah right, only the country that calls national baseball league the world series would come up with this shit.

9:09 PM  
Blogger Appel said...

Waar is Roy Burgandy?

11:07 PM  
Blogger Appel said...

Ek neem Ron Burgandy

11:15 AM  
Blogger Annelie Maré said...

Wat van Ron Burgundy? :-)

12:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:58 AM  
Blogger Unknown said...

Wat ek meer amuserend vind is dat die anchors besonder baie soos Trischa Takehnawa(sp) lyk

6:00 PM  

Post a Comment

<< Home