Annelie

Thursday, June 28, 2007

'n Belofte is 'n belofte, en 'n belofte maak skuld...

Daar's 'n paar posts op pad (ek belowe), maar my rekenaar is bietjie spasties en die aflaai van foto's vat baie langer as gewoonlik...en my geduld was maar min die afgelope week. Verder is die blogger-interface besonders spasties. Gee my nog 'n paar dae, dan's my blog weer lewendig (dalk by 'n ander adres, maar nogsteeds...)!

Intussen sal ek solank een van my gunsteling Huisgenoot stories OOIT met julle deel:

Blykbaar het 'n con-artist in Japan toegeslaan deur skape aan mense te verkoop as poedels. Die lammetjies was natuurlik geskeer om soos poedels te lyk...(maar jitte, die verskil is mos nogsteeds beduidend!?) 'n bekende Japanese aktrise, een van die slagoffers, het verslae aan die pers vertel dat sy nie kon verstaan hoekom haar 'hondjie' nie wou blaf nie.

Alhoewel hierdie Lost-In-Translation-storie my suster Karen, Marissa en natuurlik my eie dag gemaak het, het ek ongelukkig vanoggend hierdie link opgespoor. *sug* So die plesier is 'short-lived'...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Beloftes maak skuld ja...

4:05 PM  

Post a Comment

<< Home