Annelie

Thursday, June 28, 2007

iTunes challenge

Ok, so ek weet Kobus het reeds 'n 'Ode to iTunes' en die Top25 playlist gepost...ek het, in waardering vir hierdie cool funksie (en dit is regtig great), my nano se top 25 liedjies hieronder gepost. As jy 'n iPod besit: Doen dieselfde, dit kan net interessant wees :-)

You Heart Is An Empty Room (Death Cab for Cutie)
I've got my mind set on you (George Harrison)
This Charming Man (The Smiths)
Girlfriend (Avril Lavigne) (ja, ek weet...)
Ceremony (New Order)
I just can't get enough (Depeche Mode)
Rock the Casbah (The Clash)
Blue Monday (New Order)
The Sound of Settling (Death Cab for Cutie)
Celebration (Kool and the Gang)
Clark Gable (The Postal Service)
Love will come through (Travis)
Collide (Howie Day)
Hotel Song (Regina Spektor)
I will follow you into the dark (Death Cab for Cutie)
Your body is a wonderland (John Mayer)
Last night (The Strokes)
A little respect (Wheatus)
Don't dream it's over (Crowded House)
Train (Goldfrapp)
Hide and seek (Imogen Heap)
I fought the law (The Clash)
Back to black (Amy Winehouse)
It don't matter (Donovan Frankenreiter)
I turn my camera on (Spoon)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Annelie,

Eerstens, hoe gannit? Maak kontak.

Tweendens:
Avri - Nee. Punt.

Howie Day - Ok, ok Eendag Ser...ja

Your body is a wonderland - Nee, nee, nee, nee, nee, nee.

10:27 PM  

Post a Comment

<< Home