Annelie

Sunday, March 12, 2006

Flying my freak-flag

Ek het onlangs The Family Stone gekyk - inderdaad die eerste Amerikaanse Kersfees-movie wat my verwagtinge heeltemal (positief) oortref het. Dit het my vreeslik na my eie familie laat verlang en my laat dink aan al die kere wat ons al lekker saam gelag (en gehuil) het oor die lewe...

Anyway, dis ook waar die titel van my eerste blog-entry vandaan kom ('n line uit die movie...maar kyk dit self as jy meer detail wil hê): Hiermee dan die inhuldiging van 'n lang en voorspoedige blogging-toekoms - mag jy dit geniet om my freak-flag op dié webtuiste te sien wapper.


(ek sal probeer om in die toekoms alliterasie tot 'n minimum te beperk...) Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Appel said...

Jy't 'n groovy background. Dit lyk soos Larry King Live se ateljee.

4:51 PM  

Post a Comment

<< Home